Tuesday 17 January 2012

Indahnya persahabatan...

Salam....   :)

 Indahnya sesebuah persahabatan itu andai sahabat2 boleh bertolak ansur dan menerima baik buruk sahabatnya...  :) tersenyum saya bila ingat kan kawan2 yang saya ada selama saya belajar ni..Setiap orang ada karakter nya.. Ada sifat2 yang tersendiri yang boleh buat saya tersenyum bila ingat semula.. Setiap orang tak sama,tapi perbezaan itulah yang membuatkan saya boleh ingat keunikan masing2..

Yang pertama, Nur Nabilah Mahabar..Yang ni sangat sempoi,dialah yang selalu ada dengan saya,selalu tolong saya,tak pernah merungut pun bila saya mintak tolong,selalu jadi pendengar yang setia bila saya ada masalah,tempat saya menangis..hehe..Dulu,kami selalu pergi kelas sama2,tapi sem ni dah tak dah sebab kami dah tak sama desa,jadi susah sikit la nak pergi sama lagi... Kalau teringat kat dia ni sorang,boleh buat saya gelak la..haha..

Saya ingat lagi,dulu,kami kalau pun ada masalah,pergi kelas tetap bersama,makan tetap sekali,tapi,tak bercakap..diam je.Padahal,selalu sambil makan pun ada jee bahan nak cerita..haha..Tapi,gaduh mesti tak sampai sehari,lepas tu,salah sorang mesti akan mintak maaf.. (dia tak sanggup nak gaduh lama2 dengan saya..rindu katanya..kuikuikui...)
me n bella   :)
 Ada sorang lagi ni ha..Fira namanya.Fira ni roomate nabilah,tapi saya yang penyibuk ni nak jugak menempek kat bilik dorang..hehe..sampai kan saya jadi roomate yang ke-3 kata Fira..Kalau nak nangis,bilik depa ni la yang saya tuju dulu..haha..Bilik tempat tumpah air mata..hehe..Macam2 kami buat sama2,handle program sama2,kalau ada masalah,settle sama2..Ada satu masa tu,kami sama2 handle satu program ni,saya kena buat book mark and Fira kena buat Cd.Bertungkus lumus la kami siapkan.Kami bertiga la buat sama2.Kenangan yang ni kelakar.Boleh posing macam2 dalam surau..haha..Thanx Fira,sebab jadi roomate to be yang entah bila akan jadi roomate betol ye??huhu..rindu Fira.Sekarang Fira dah belajar tempat lain,tinggallah saya dan Nabilah je..Tak cukup geng dah.. T__T

busy lah kononnya...

dengan Fira.. rindu..hukhuk

berlakon..haha

p/s : korang ingat lagi kan kenangan kita semua tu?owg takkan lupa..best sangat...rindu saat2 tu..T__T



2 comments:

  1. *tears drop with smile on my face*
    :')

    I'm speechless. hihi.
    Thanks a lot babe! Thanks for being my friend. Best and good friend. :)
    I know I can trust you. Depends on you.

    It's kind of...arghh. I can't explain.
    3 tahun mengikat hati bersama.
    I can't say that I didn't think of you. I was and I do.

    This semester is something.
    We are lived in different hostel, different friends but same atmosphere.
    We miss each other even we are close.
    We are so weird. Hihi.

    Till today, I still smile when remembered that night. :)

    I still want to say, I MISS YOU SO MUCH! <3

    p/s: rindu nak keluar hanya berdua. bercerita hanya berdua. Just the two of us. Not to think of others.

    It's not they are not important, but it's sort of something people always say as 'berdua lebih baik'. Our memories.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2..dah lama x keluar berdua kan..huhu..miss the old times.

      Delete