Saturday 11 February 2012

I am a bad, very bad friend !!


Salam,

Saya ni memang seorang kawan yang tak baik, hebat tak hebat kalau dalam 2 hari ni, saya dah sakit kan hati 2 orang kawan yang sangat2 baik dengan saya.. Allah je tahu betapa saya rasa serba salah,memang saya ada minta maaf, tapi, bagi saya sendiri kata maaf tu umpama satu alasan dah. Sebabnya,saya memang dah banyak kali sakitkan hati orang2 yang dekat dengan saya, yang baik dengan saya.. Tapi, deep in my heart, i really meant it... T__T

Saya cuba menjaga hati kawan saya sebenarnya, tapi, cubaan yang saya buat tu selalu gagal, dan pasti berakhir dengan sebaliknya. Jika saya cuba buat apa yang saya pikir baik untuk kawan saya, saya rasa perkara tu baik dan memang patut untuk kawan saya, tapi, it ends up teruk.. Endingnya,saya hanya menyakiti kawan saya dengan lebih teruk..

Sangat betul kata2 ni,
'Kita hanya merancang, Allahlah yang menentukan...'

sedih... T__T
Buat kawan2 saya :
Terima kasih yang teramat sangat sebab sudi jadi kawan yang sangat baik untuk saya walaupun kawan korang ni sangat lah teruknya, selalu bersabar dengan perangai saya yag entah hape2 ni.. Saya minta maaf sangat atas segala apa yang telah saya buat yang selalu buat korang sakit hati..  (selalu kan??) Tolonglah, tolonglah tegur saya, sebab saya tak nak kehilangan kawan2 saya.. You are very precious to me..
MAAF......TT__TT




No comments:

Post a Comment