Sunday 13 November 2011

Cik nnm..kita sama-sama tua.:P

Salam... :)

Tanggal 10 november 2011,Cik Bella dah pun sama umur dengan saya.Jadi,Cik Bella, kamu tak bolehlah nak cakap saya lagi tua ye..:P

Sepatutnya,saya yang bagi dia terasa dihargai di hari jadi dia,tapi lain pulak yang jadi.Cik Bella pulak yang bagi saya sedih dan terharu (lagi??)...Cik Bella,u better watch out if u ever make me cry again!!!!! (sampai hati...)


Cik Bella, HAPPY BIRTHDAY!!!!!! :)

Saya tak pernah cakap dengan dia,saya sayang dia,tapi saya tahu yang dia tahu saya sayang kan dia..(dah macam pakwe makwe pulak..:P) Cik bella, saya harap sangat2 hubungan kita bukan setakat sini je,semoga kita tetap akan berkawan sampai tua..Nanti,bila kamu dah tua,jalan pun dah guna tongkat, x pe, saya pimpin kamu, sebab saya muda lagi time tu..kekeke...

Cik Bella,you are my best friend ever...Ye,betul...kamu penah tengok saya menangis,saya pun penah tengok kamu menangis,kita sama2 penah tengok wajah buruk memasing kan??hikhik...Selama 3 tahun lebih kita belajar kat sini,kita sama2 lalui..Susah senang uruskan program, semua kita sama2,tak lupa jugak dengan fira kan..

Cik Bella ni betul2 kawan yang baik.Kadang2 saya rasa saya selalu menyusahkan dia,tapi, dia tetap cakap tak..Saya tahu,dia cuba jaga hati saya..Tapi kan cik Bella,hati kamu pun perlu dijaga jugak tahu???Jangan terlalu fikirkan pasal orang sangat ye??huhu...

Cik Bella,saya doakan kamu bahagia je,happy..tapi,kalau kamu sedih,ada masalah,x pe,i will always be there for you... :)

P/s : SAYA SAYANG KAMU....

1 comment:

  1. arrrrgggggghhhhhhhhhh!!!!!

    nak cubit. Nak cubit. Nak cubit!!!!!! (nak peluk sebenarnya....huhu)

    :'P

    awak.......Terima kasih banyak-banyak. hehe.

    SAYA SAYAAAAANNNG AWAK JUGA!!!! ^__^

    xoxoxo

    terharu :')

    ReplyDelete