Monday 21 November 2011

nilai persahabatan....

salam... :)

firstly,saya nak minta sorry kat kawan2 saya..sebab saya rasa saya dah berubah..saya cuba menjadi yang terbaik untuk kawan2 saya..tapi,saya rasa,saya tetap tak dapat menjadi yang terbaik..maaf kawan2..

dulu,ada sorang kawan saya nasihat kan saya...

' ms yon, kita kena treat kawan,tak pun orang lain the way kita nak kita dilayan..Cuba bayangkan kalau kita layan orang dengan buruk,macam mana kalau kita ada disituasi orang tu,apa yang kita rasa?? What goes around comes around..Macam mana kalau balasannya bukan kena kat kita,tapi family,x pun teman rapat yang kita sayang,mesti kita sedih kan...'

Lebih kurang mcam tu la kawan saya nasihat kan saya..Saya sangat berterima kasih dekat dia sebab saya betul cuba ikut apa yang dia nasihatkan,.Tapi,biasalah kan,manusia..tak lari dari buat kesilapan,kadang2 saya ada jugak tersasar..Alhamdulillah,saya ada kawan2 yang sangat baik,dan selalu je maafkan saya,dan terima saya seadanya..




And,im so lucky to have all of u as my friends..I hope our friendship will last forever... :)

Tapi,tak semua orang sempurna kan...So,ada jugak yang macam (bagi saya la kan..) nak ambik kesempatan gitu..Disebabkan kelemahan saya ni,saya jauhkan diri saya dari kawan saya tu..Saya dah tak fikir kan kebaikan yang dia buat sebelum ni,tak patut kan..Mungkin dia ada sebab tertentu dia buat macam tu..

Alhamdulillah,saya ada kawan2 yang baik,nasihat saya,dan bukan mengapi2 kan saya lagi..Saya fikir dalam2..dan cuba faham kawan saya yang sorang tu..Maafkan kan saya ye kawan diatas kelemahan saya tu... :)

'friends forever'





No comments:

Post a Comment