Sunday 18 December 2011

ber'tenang'.....

salam ceria...

semalam bersamaan 17 disember,hari bahagia saya..hehee..
Walaupun x berapa nak baik dari demam,.Tapi,lepas tu,terus baik kot..Sebab apa tau,sebab mak datang sini..Yeahhaa!!!

Terharu gakla,saya ada call mak hari sebelum tu,time tu saya demam la kan,mungkin sebab tu,mak datang nak tengok kot..Padahal,x la teruk sangat pun..Jadi,macam anak manja lak..(saya tak manja ok??)

Lepas tu,kami sefamily pi berkelah kat baru feringghi..Tapi,semalam,punyalah ramai manusia di jalan,dari usm sampai la ke batu feringghi,jeem jee...huhu..

Anak2 buah saya pun ikut,Syifa dan Aiman..Yang syifa dok sibok nak ber'tenang'..Saya pun pelik,ber'tenang' apanya kalau dok bising dalam kereta tu..Then,baru say
a tahu ber'tenang'=berenang..oo..Selama saya hidup 22 tahun ni,nila first time dengar tatabahasa tu..



kanak2 tu sedang ber'tenang' kan diri...

Sabar jela dengan kanak2 itu..ber'tenang' macam tak pernah jumpa air..dah la tu,nak pergi ke tengah lagi..Jadi,saya sebagai penjaga kanak2 ber'tenang' di saat itu,nasihatla..

saya : jangan pergi jauh2...bahayalaa..
syifa : jauh2 la best ber'tenang' alang..
saya :banyaklaa...

Dahla x boleh larang ke marah ke..ada ke abah dia marah x bagi pi jauh2,dia cakap abah dia melampau marah dia?? grrrrrrr....sape yang melampau sebenarnya ni?? isyy3...budak2 sekarang macam tula...

Tapi,depa ni jugak la yang make my day more colourful...:P

notaku : nanti2,datang lagi kat alang kat sini ye... :) Family is the best medicine for me when i am sick...tak lupa juga,kawan yang banyak risaukan saya..thanx kawan2..(u know who you are..) :)


No comments:

Post a Comment