Wednesday 28 December 2011

... durian runtuh ...

Salam.... :)

Sekarang kan tengah musim buah kan...hehehe...Dari haritu teringin nak makan durian,tapi hajat tak kesampaian..Baru sekarang dapat..yummy!!!


hasil tangkapan :)

Mula2 tu agak teragak2 la nak beli sebab tak pernah beli sendiri kan,tak pandai la nak pilih durian yang elok kan..takut nanti bila dah beli,masam la,keras la...x syiok la kan..Tapi,disebabkan teringin punya pasal,redah jela....hehe..

sedapnya....... :)

Nasib baik abang yang jual durian tu baik hati tolong kopek kan,dah lah x de pisau nak kopek..(padahal x pandai jugak,kerja ayah semua tuh..huhu..)
= ) abg durian,jasamu ku kenang... :)


durian first yang saya beli sendiri....... :)

Bangga je saya dengan rumate tu haa,sebab berjaya beli durian sendirik,elok ke x,belakang kira la kan..

'mak,sesungguhnya anak mak ni da pandai beli durian sendiri mak!!!.... :)' hahaha

padahal,x de pape pun.Orang lain dah berkali beli dah pun,rilek je miss yon oi!..tapi,kalau x de first step,x kan ada second step ye dak???hehehe.....

Haa,minggu lepas jugak,miss nnm saya,(saya punya dia tuh..)hehe..die dah ajar saya makan buah pulasan buat pertama kalinya selama 22 tahun saya hidup ni haa..pic x da la plak,lupa nak 'tembak'...
Terima kasih miss nnm.. :)

buah pulasan ehsan mr google

Minggu ni minggu makan buah sedunia..yeahaa!!! i like........... :)

:: Baru lepas buat kenduri durian kat bilik dengan kawan2.. sedap oo!



1 comment:

  1. waaah! Sedapnye... hehe.
    Seronok2.
    Happy for you! ^_^

    ReplyDelete